czwartek, 21 sierpnia 2014

HELP


Well, miało nic nie być do końca wakacji. Lecz potrzebuje waszej pomocy w podjęciu decyzji (o ile ktokolwiek tu jeszcze zagląda, bo cóż ostatni rozdział był kiepski, a i sama tu nieczęsto zaglądam w wakacje). Przechodząc już jednak do sedna sprawy, jest pytanie o tegoż o to bloga.

CO MAM ZROBIĆ?

1. Usunąć i na chwile zakończyć swą działalność.
2. Usunąć i wprowadzić w życie nowy projekt z Sorą i Gaarą (4 rozdziały mam)
3. Dokończyć, a później wprowadzić nowy projekt.
4. Dokończyć i nie wprowadzać nic nowego.


Brak jakiejkolwiek odpowiedzi będzie jednoznaczny z odpowiedzią nr 1 :)

Miłego Dnia/Nocy

8 komentarzy:

  1. No debilu no!!!
    Jestem za 3 opcją i innej wgl nie przyjmuję. Inni też, więc arrr no!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym była za 3 xD
    jednak widzę, że wkręciłaś się w ten wątek Gaary i Sory, bo 4 rozdziały, wow :D więc znudzenie się historią jest chyba najgorsze dla pisarza.. ja bym zawiesiła i prowadziła historię, do której weny mi nie brakuję :P Niemniej jeżeli masz w sobie resztki siły na ciągnięcie historii to ciągnij, a Gaarę i Sorę sobie pisz tak na potem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Opcja numer 3 ! Nie zostawiaj tak tej historii bo jest na prawdę świetna :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 3, a i ładny pentagram :3

    OdpowiedzUsuń